Facebook Toestaan Niet toestaan

Sponsors

Deze bedrijven sponsoren de Scheidsrechters Vereniging Amsterdam, onze dank daarvoor!

Verenigingsscheidsrechters

Zonder scheidsrechter geen voetbal. Daarom is de verenigingsscheidsrechter een onmisbare vrijwilliger bij veld- en zaalvoetbalverenigingen. Immers, zonder leidsman of -vrouw kan er niet afgetrapt worden.

Het overgrote deel van alle wedstrijden die ieder weekend op het programma staan worden door een verenigingsscheidsrechter gefloten. Vrijwilligers met een groot hart voor de club. Maar ook van verenigingsscheidsechters verwachten spelers dat hij of zij alles wat er in het veld gebeurt waarneemt en dat de spelregels op een juiste manier worden toepast.

De SVA is er ook voor verenigingsscheidsrechters, u kunt bij ons uw conditie op peil houden, uw looptechniek verbeteren, uw spelregelkennis vergroten, uw leiderschapsvaardigheden doorontwikkelen en ervaringen uitwisselen met andere scheidsrechters die bij ons trainen. Neem contact met ons op en train vrijblijvend een aantal keren mee om te zien of de SVA u kan helpen om van u een nog betere scheidsrechter te maken.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!