Sponsors

Deze bedrijven sponsoren de Scheidsrechters Vereniging Amsterdam, onze dank daarvoor!

Routebeschrijving

De SVA is gehuisvest op sportpark Voorland en u kunt ons goed bereiken per auto en openbaar vervoer. Op het sportpark verwijzen de blauwe borden u naar ons clubgebouw. Uiteraard kunt u ook de plattegrond raadplegen waarop de route staat afgebeeld.

Per auto
Het parkeerterrein van de SVA ligt parallel aan de Ringweg A10 Oost bij afrit S113. Op het parkeerterrein geldt betaald parkeren van maandag tot en met zaterdag van 09.00 tot 19.00 uur. Vanaf 19.00 uur tot 09.00 uur en op zon- en feestdagen is het vrij parkeren.
U betaald met ingang van 27 februari 2023 op maandag t/m vrijdag € 3,50 per uur tussen 09.00 uur en 19.00 uur en kunt betalen met een pinpas, creditcard of mobiel parkeren. Vanaf het parkeerterrein loopt u tussen de hockeyvelden van HC Athena naar het clubgebouw van de SVA.

Vanuit de richting Zaanstad (A8) en Amersfoort (A1)
Ga door tot de Ringweg A10 Oost en neem daar de afrit S113. Bij het einde van de afrit gaat u direct rechts en na 200 meter komt u aan op het parkeerterrein van sportpark Voorland.

Vanuit de richting Schiphol (A4) en Utrecht (A2)
Ga door tot de Ringweg A10 Oost en neem daar de afrit S113. Bij het einde van de afrit gaat u linksaf en rijdt u onder de A10 door en gaat dan direct weer rechts, als het ware de oprit naar de Ringweg A10 op, maar voor die 'voor-oprit' houdt u links aan in de richting sportpark Voorland. Na 200 meter komt u aan op het parkeerterrein van het sportpark.

Vanuit Amsterdam Centrum (Middenweg)
Ga over de middenweg tot aan de oprit S113 van de Ringweg A10 richting Schiphol en Utrecht. Dat is de oprit vlak voor de Ringweg A10. U gaat als het waren de oprit naar de Ringweg A10 op maar voor die 'voor-oprit' houdt u links aan in de richting sportpark Voorland. Na 200 meter komt u aan op het parkeerterrein van het sportpark.

Vanuit Diemen (Hartveldseweg)
U gaat over de Hartveldseweg onder de Ringweg A10 door en dan direct rechts, als het ware de oprit naar de Ringweg A10 op. Maar voor die 'voor-oprit' houdt u links aan in de richting van sportpark Voorland. Na 200 meter komt u aan op het parkeerterrein van het sportpark.

Openbaar vervoer
Per openbaar vervoer is de SVA bereikbaar per trein, tram en bus.

Trein
Het station Amsterdam Science Park ligt op vijf minuten loopafstand van ons clubgebouw. U loopt het station uit en gaat voorbij Zeeburgia links het fiets- en voetvangerspad op en loopt tussen de velden van Zeeburgia, Real Sranang en Fortius naar de SVA. Vanaf station Amsterdam Science Park vertrekken er per uur vier treinen in de richting van Amsterdam Centraal en vier treinen in de richting van Weesp en Almere.

Tram
Met lijn 9 (Amsterdam Centraal - Diemen Sniep) kunt u uitstappen bij de halte 'Brinkstraat'. U steekt de Middenweg over en loopt via de Wembleylaan tot aan de atletiekbaan van AV'23.  Daar gaat u naar links en bij het eerstvolgende kruispunt gaat u rechts. De blauwe borden verwijzen u naar ons clubgebouw.

Bus
Wanneer u gebruik maakt van bus 40 (Amstelstation - Muiderpoortstation) kunt u uitstappen bij de halte 'Linnaeusparkweg'. U loopt in de richting van station Amsterdam Science Park en vindt na ongeveer 200 meter de entree van sportpark 'Middenmeer'. U loopt rechtdoor, langs de Jaap Edenbaan en de velden van TOS Actief, TOG, Fortius en WV-HEDW, en gaat daarna naar links waar de blauwe borden u verwijzen naar ons clubgebouw.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!